tisdag 8 april 2008

Skolaan

Jag suger verkligen på att skriva här.
Antagligen för att jag inte tycker att det är så kul, för ingen läser verkar det som.
Tror jag ska göra mer en egen hemsida, där blogg ingår.
Blir nog roligare då.. Det får jag börja med ikväll!!

Sitter i skolan nu, de andra har slöjd men jag sitter vid en dator.
Kissenödig är jag också, orkar inte gå på toa..

I matsalen förut satt jag o käkade med Oscar, Anders, Rikard, Olivia, Tove och Johanna.
Plötsligt säger Rikard: JAG SVALDE MIN TUNGPIERCING!
Då hade kulan skruvats upp och så hade han svalt hela staven! Han fick springa ner till stan och köpa en ny barbell! :P

Efter skolan idag är det elevspex, blir väl till att skriva ner alla stetcher o sen spela upp dom på scenen. Tror jag i alla fall, vi får se!
Sen ska vi se om Ed (piercaren) har svarat på Joacims mail. Joacim ska också göra en tungpiercing, ME LIKE! :) <3

Nu ska jag gå på toa o sen dra här i från.
Det sög här.

BYE!

Inga kommentarer: