tisdag 25 mars 2008

Tisdag


Nu var det tillbaks till skolan igen.
Stod i cafét, ganska soft början att få se skolan och vänja sig vid miljön fast slippa lektionerna! :)
Har även vart uppe hos farbror rektor idag och nu är min syslöjd helt borta från mitt schema, underbart! Jävla kärring som kränker ner en, aldrig att jag går dit igen! Lösningen blev i alla fall att jag ska göra något annat under tiden, plugga något annat ämne. En mycket bra lösning tycker jag!!

Hämtade min lillasyster Hedvig i från dagis idag runt 15 tiden. Då satt alla barnen och åt våfflor till mellanmål, för det är ju faktiskt våffeldagen idag (och inte en våffla har jag ätit!). Vi gick hem, sedan kom William och plingade på dörren så han och Hedvig satt och målade i målarböcker och så. Ganska lätt att vara barnvakt då ;)
Till kvällsmat lagade jag och Hedvig nudlar med wookade grönsaker och churisto (stavas?). Blev även en kall sweet-chilisås :)

Fick även en tv idag som jag ska ha på mitt rum :) Nu gäller det bara att sälja bokhyllan och köpa en byrå i stället! Om du är intresserad av en Billy Bokhylla med lyckor i björk så hör av dig ;)

Nu ska jag fördriva min tid med något annat!
Ha det bra!

Inga kommentarer: